Середа, 05.15.2024, 4:53 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Виблівського ЗЗСО І-ІІ ст.

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт директора школи

Звіт директора Виблівського ЗЗСО І-ІІ ст. Гапона Віктора Михайловича

Працюючи  директором школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

У 2019-2020 н.р. педагогічний колектив та адміністрація школи працювали відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Декларації прав дитини, Концепції національного виховання, Національної доктрини розвитку освіти, указів  Президента України, рішень Уряду України, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Нових державних стандартів освіти, розпорядчих документів місцевих органів управління всіх рівнів з питань освіти та виховання; правил і норм охорони праці, техніки безпеки.

ІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ ОСВІТИ

 Виконуючи Закон України «Про освіту»,  станом на 01.09.2019 навчанням було охоплено  37 учнів шкільного віку. Укомплектовано 4 класи,  учні 2,5,8 класу працювали за індивідуальними планами навчання у зв’язку з недостатньою наповненістю класів. Закінчили  2019-2020 н. р. 5 учнів. У результаті співпраці з дитячим садком 5 дітей цього року зараховані до 1-го класу.

Учнів, що перебувають на обліку особливого контролю педагогічного колективу немає.

Гарячим харчуванням були охоплені всі учні 1-4 класів школи за рахунок коштів Куликівської селищної ради. Також за допомогою батьків було організовано харчування  дітей 5-9 класів.

Педагогічний колектив продовжив працювати над реалізацією методичної  теми «Формування  уміньі навичок самостійності учнів в освітньому процесі- одна з важливих умов розвитку творчої особистості». Робота над означеною темою значно активізувала діяльність кожного члена педагогічного колективу та в цілому підвищила ефективність навчально-виховного процесу.

На сьогодні в закладі освіти працює 11 вчителів. Розподіл за кваліфікаційними категоріями:

     Вища категорія – 9 вчителів;

     І категорія – 1 вчитель;

     Спеціаліст – 1;

Мають звання «Старший вчитель» -4 вчителі

«Вчитель-методист»- 1 вчитель.

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність та інші характеристики.

Всі вчителі вчасно проходять курсову перепідготовку, атестацію.

Важлива увага приділялася підготовці кадрів до впровадження у 1 та 3 класах НУШ.

Всі вчителі охоплені самоосвітньою роботою, участю в районних предметних семінарах, шкільних методичних об’єднань.

Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Сьогодні вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не  відповідає освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати освітній процес з учнями. Школа забезпечена безпровідним інтернет-зв’язком.

Школа – другий дім. Ми намагаємось, щоб наша будівля і приміщення школи були привабливими, затишними, де були б створені всі умови для отримання гідної освіти і виховання в дусі вимог сучасного життя. Основною метою нашої роботи є створення освітнього простору, який стимулює високу якість навчання і розвиток потенційних можливостей учнів.

 

 ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

         У школі створено всі умови щодо дотримання пріоритетних реформ освітнього процесу.

Суттєві зміни у навчальний процес внесли карантинні заходи. Введення карантину заставило педагогів по-іншому, а саме дистанційно вибудовувати весь навчальний процес. Viber,  messenger, facebook, мобільний зв'язок з батьками, рекомендації перегляду  відео уроків  на YouTube (зокрема, телеканалу «Київ»), zoom-конференції,  тестові завдання https://naurok.com.ua/test, http://interactive.ranok.com.ua та інші онлайн-платформи, електронна пошта стали невід’ємною частиною спілкування з учнями. Це був складний період для всіх учасників навчально-виховного процесу і для учнів, і для батьків, і для вчителів.

Відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 30 березня 2020 року № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році», рішенням педагогічної  ради /протокол № 8 від 07.05.2020р. / було ухвалено не проводити ДПА в 4 і 9 класах у 2019/2020 навчальному році.

Недоліки у веденні класних журналів відображені в наказах та аналітичних довідках, які розглядались впродовж року на інструктивно-методичних нарадах. Програмами вчителі  забезпечені повністю.

         Забезпечення освітніх стандартів здійснювалося згідно з робочим  навчальним планом. Сумарне навантаження відповідає допустимим санітарно-гігієнічним нормам вікового складу учнів.

 

 ІV. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОСВІТНЬГО ПРОЦЕСУ

Підсумки 2019-2020 н.р. показують, що педагогічний колектив школи достатньо ефективно реалізував свої цілі та завдання.

Ефективність навчального процесу у 2019-2020 н.р. забезпечували такі складові:

- наступність між початковою, середньою  ланкою навчання;

- корекційне спрямування навчально-виховного процесу;

- практичний характер навчальної діяльності;

- індивідуалізація та диференціація навчання;

- інтегрований зміст навчання.

Відповідно до Освітньої програми закладу на 2019-2020 н.р., її складової - навчального плану, в школі здійснювалось вивчення з учнями 1-9 класів предметів базових освітніх галузей відповідно до нових Державних стандартів початкової та базової освіти, Державного стандарту загальної середньої освіти.

Учні школи в основному засвоїли навчальні предмети відповідно до навчальних планів і програм.

Актуальною проблемою навчального процесу в 2019-2020 н.р.  було формування позитивної мотивації учнів до навчальної діяльності. Саме тому педагогічний колектив наполегливо працював над оптимізацією освітнього процесу на основі поєднання традиційних та інноваційних технологій. Цей напрямок роботи, як показують результати навчальних досягнень учнів, сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів до навчання та формуванню у них життєвих компетентностей на основі успішного опанування навчальним матеріалом.

 

V.ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

Аналіз науково-методичної роботи

У 2019-2020 н.р.  педагогічний продовжував роботу над реалізацією методичної теми школи «Формування  уміньі навичок самостійності учнів в освітньому процесі- одна з важливих умов розвитку творчої особистості». Координатором цієї роботи була методична рада школи.

Методична робота школи була спрямована на виконання таких завдань:

·забезпечення нової якості підвищення фахової майстерності педагогів, їх безперервного самовдосконалення, розвитку професійної компетентності та педагогічної культури відповідно до сучасних вимог;

· продовження поширення сучасних технологій, моделей форм і методів особистісно-зорієнтованого навчання;

· підвищення професійної майстерності педагогів щодо забезпечення інтелектуального, творчого та фізичного розвитку дитини в умовах реалізації регіональних комплексних програм;

· створення умов щодо неперервного удосконалення професійної майстерності, розвитку творчої активності, підвищення компетентності та відповідальності педагогів за результати своєї праці.

Згідно з планом роботи школи методичною радою були підготовлені аналітичні матеріали по вивченню та впровадженню методичної теми, які вивчались шкільними методичними об’єднаннями, використовувались в повсякденній роботі вчителів. Значно покращилось взаємо відвідування уроків та позакласних заходів, що позитивно вплинуло на якісний рівень навчально-виховного процесу в цілому та, в першу чергу, на роботу педагогів.

 VІ. ЯКІСТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Головне завдання закладу освіти - так побудувати виховну діяльність, щоб сама її організація, шкільне середовище виховували дітей у дусі патріотизму, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності, самобутності; зробити все, аби сучасні діти могли навчатися без страху і насилля, отримувати ціннісні життєві навички, які відповідають світу що змінюється. Робота з учнями у 2019-2020 здійснювалася на основі нормативно-правових документів :

- Лист МОН № 1/9-414 від 27.06.2019 року «Деякі питання щодо створення у 2019/2020 н. р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок »

- Лист МОН № 1/9-523 від 16.08.2019 року «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»

 Національно-патріотичне виховання в навчальному закладі впроваджується шляхом реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання, затвердженої Указом Президента України від 18 травня 2019 року № 286/2019, плану дій щодо реалізації Стратегії, проведення Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання.

Тема виховної діяльності,над якою працює школа: «Свідомий громадянин- міцна держава. Формування особистої гідності, громадянської позиції школярів».

 

Пріоритетними напрямами виховної роботи в школи є:

  патріотичне;

  громадянське виховання;

  родинне виховання;

  моральне виховання;

  екологічне виховання;

  формування здорового способу життя.

Успіх виховного процесу залежить від взаємин між учителем та учнем, які мають розвиватися на основі співробітництва й ділового партнерства. Учитель і учні – рівноправні суб’єкти навчально-виховного процесу. Першочерговим завданням є реалізація концепції виховної роботи школи.

Учні школи активно брали участь в організації та проведенні традиційних шкільних свят Першого і Останнього Дзвінка, Дня Гідності та Свободи, Дня пам’яті воїнів-інтернаціоналістів, Лінійки пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій, родинних свят, тематичних місячників (Місячник фізичного виховання /вересень/,Місячник превентивного виховання, місячник правових знань /грудень/, місячник громадянсько-патріотичного виховання /жовтень/ та ін..), предметних тижнів, шкільних вечорів. Один раз на місяць відбувались засідання секторів, на яких розглядались питання якості навчання та поведінки учнів, участь у акціях та загальношкільних заходах. Діти самостійно вирішували важливі питання, вносили свої пропозиції.

Серед заходів позакласної виховної роботи з основ наук слід відзначити проведення предметних тижнів: Тиждень права, Тиждень здоров'я, Тиждень англійської мови, Тиждень рідної мови,  «Шевченківський тиждень».

В початковій  школі протягом року проводилось багато цікавих виховних заходів: «Козацькому роду – нема переводу», «Прощавай, Осінь», «Свято новорічної ялинки», «Свято матері».

 Особлива робота проведена щодо підвищення рівня вихованості, попередження злочинності серед неповнолітніх, формування здорового способу життя.

   VІІ. РОБОТА З БАТЬКАМИ

         Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.

Робота з батьками спланована представниками батьківського комітету.

На зборах розглядалися питання:

-  Організація гарячого харчування

-  Попередження правопорушень і бездоглядності серед неповнолітніх.

-  Відповідальність батьків за виховання дітей.

-  Режим робочого дня учня

-  Профілактика та подолання шкідливих звичок

 

VІІІ. КОНТРОЛЬНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 Контрольно-аналітична діяльність здійснювалась згідно плану, відбивалася у відповідних вихідних формах (виступи на педагогічних радах, висвітлення інформації на нарадах при директорові, заслуховування інформації на засіданнях методичних об’єднань, Ради закладу тощо; накази по школі; довідки; акти-наслідки в книзі внутрішньо шкільного контролю).

Вивчення якості викладання предметів в школі відбувається відповідно до перспективного плану закладу освіти.

 У ході підготовки до вивчення стану викладання предметів видається організаційний наказ, яким визначаються терміни перевірки, підготовка узагальнюючих документів, затверджується склад комісії, план - графік контролю, розробляються програми з вивчення питань. Завершується  робота підготовкою аналітичної довідки, яка оприлюднюється на нараді при директорі та підсумковим наказом.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом.

 

ІХ. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Будівля школи та приміщення відповідають реалізації завдань освітніх програм. У закладі створено умови для роботи і навчання.

Покращення матеріальної бази школи:

1.    ремонт шкільних приміщень ;

2.    облаштування нового освітнього простору початкової школи відповідно до вимог НУШ;

3.    поповнення бібліотеки новими підручниками.

 

Х. ВИСНОВКИ

 Виходячи з вище зазначеного, розв’язуючи завдання державного законодавства, нормативних документів Міністерства освіти і науки України, місцевих органів управління освітою, враховуючи план роботи на 2020-2021 навчальний рік і перспективний план роботи школи, на наступний навчальний рік пропонується накреслити шляхи реалізації таких завдань:

Пріоритетні завдання діяльності школи на 2020 – 2021 н.р.

1.  Забезпечення виконання Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”.

2. Підвищення якості освітнього процесу, рівня знань, умінь та практичних навичок учнів з усіх навчальних предметів на основі передових досягнень педагогічної науки, запровадження інноваційних технологій.

3. Підвищення ефективності науково-методичної роботи на основі впровадження активних інноваційних форм.

4. Впровадження в практику роботи передового педагогічного досвіду кращих педагогів району, області, України.

5. Посилення  персональної відповідальності кожного педагога за збереження життя і здоров’я дітей, навчального майна та приміщень за обладнання збереження кабінетів, майстерень,  шкільної їдальні, спортивного інвентарю.

6. Впровадження в освітній процес  новітніх здоров’язбережувальних технологій, попередження інфекційних захворювань, наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління серед учнів.

7. Підвищення результативності освітнього процесу на основі впровадження методики особистісно-зорієнтованого навчання.

8.  Підвищення результативності, дієвості позакласної виховної роботи. Створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей дітей.

9.  Вдосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя й учня.

10. Подальша інформатизація, комп’ютеризація  навчально-виховного процесу , вивчення та впровадження інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання;

11. Подальший розвиток учнівського врядування, організації здорового способу життя;

12. Формування в учнів традицій родинного спілкування, залучення батьків, до різноманітних форм сімейного виховання .

Школа – велика родина, що нагадує бджолиний вулик. У школі кожен займається своєю справою: вчителі навчають, виховують, а учні навчаються, розвиваються, вдосконалюються, батьки ж підтримують та співпрацюють з нами.

Свій виступ хочу завершити такими словами: «Ми не намагаємося стати кращими за інших, ми прагнемо стати завтра кращими за нас сьогоднішніх».

Дякую за увагу.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
uCoz